Xengo app opnieuw installeren.

Inhoudsopgave

Als je geen transactie meer kan uitvoeren of op een andere manier vast loopt dan kan je de Xengo het beste verwijderen en opnieuw installeren volgens de onderstaande instructies.

Vergeet daarbij niet je TID en UID code op te schrijven en die staan in je Xengo app onder voorkeuren.

Activatiestappen PinMobile:

  • Schakel de XENGO aan via de aan/uit knop
  • Laat de Xengo helemaal opstarten,
  • Toets de knop in met de gele pijl < en selecteer optie 1 ‘gegevensdrager/databearer’
  • Voer de SUPERVISOR code ‘8497’ in en druk op groene knop ‘0’.
  • Ga op je smartphone of tablet naar ‘Instellingen’ en ‘Bluetooth’, druk op ‘Apparaten zoeken’ en selecteer ‘XENGO’
  • Op je smartphone of tablet verschijnt een bericht met een code. Voer op de XENGO de code in en druk op ‘OK’. Zodra de koppeling succesvol is, vermeldt de display ‘Klaar’
  • Ga naar de Appstore (iOS) of Google Play Store (Android) en download de ‘XENGO Mobile Pay’ app op je smartphone of tablet.
  • Configureer de ‘XENGO Mobile Pay’ app door de gevraagde velden onder voorkeuren in te vullen. Hier vul je ook de TID en UID code in. Het serienummer staat op de achterkant van de pinreader en zijn de laatste 8 cijfers van de reeks die begint met S/N.
  • De app en pinreader kunnen vragen om een software update en dat moet je toestaan. Dit kan even duren.
  • Als alles geïnstalleerd is kan je weer een transactie doen.

Is je vraag opgelost?

Vraag stellen?

Kan je jouw vraag niet vinden via de zoekfunctie of in onze kennisbank?
Stuur je vraag naar info@pinmobile.nl of gebruik het onderstaande support formulier.
We proberen je altijd binnen 1 werkdag te antwoorden.

"" geeft vereiste velden aan