Belangrijk bericht!

Voor de juiste verwerking van je transacties moet je de landcode in de app op Nederland zetten. We zien dat dit bij veel PinMobile gebruikers nog niet het geval is. Je regelt dit eenvoudig en snel in de Xengo app onder instellingen/voorkeuren en dan de 3de optie.

Klik hier voor directe hulp bij storingen

Wat zijn de kosten voor PinMobile?

De kosten voor PinMobile zijn helder en overzichtelijk. Klik hier voor het overzicht

Hoe werkt PinMobile?

PinMobile werkt heel eenvoudig. Klik hier voor de beschrijving

Wanneer krijg ik mijn omzet uitbetaald?

Je ontvangt dagelijks op werkdagen je omzet met een vertraging van 2-3 dagen. De eerste keer kan het een dag langer duren en de kosten worden direct ingehouden op je omzet. Pintransacties onder de € 0,14 worden niet uitgekeerd omdat de kosten te hoog zijn.

Hoe hou ik overzicht van mijn transacties?

Je kan zelf je transacties, uitbetalingen en de kosten het beste online volgen en ook downloaden in bijvoorbeeld Excel. Hoe je dat regelt staat helder uitgelegd op www.pinmobile.nl/inloggen

Na registratie als gebruiker is het meestal binnen 1 dag geregeld.

Kan ik meerdere toestellen gebruiken met mijn pinreader?

Je kan meerdere telefoons of tablets gebruiken met de pinreader maar altijd 1 tegelijk. Bij het wisselen moet je de eerste verbinding verbreken en de 2de telefoon of tablet opnieuw koppelen volgens deze instructies:

–          Toets de knop in met de gele pijl < en selecteer optie 1 ‘gegevensdrager of databearer’

–          Voer de SUPERVISOR code ‘8497’ in en druk op groene knop ‘0’.

–          Ga op je smartphone of tablet naar ‘Instellingen’ en ‘Bluetooth’, druk op ‘Apparaten zoeken’ en selecteer ‘XENGO’

–          Op je smartphone of tablet verschijnt een bericht met een code. Voer op de XENGO de code in en druk op ‘OK’. Zodra de koppeling succesvol is, vermeldt de display ‘Klaar’

Installeren Xengo:

Xengo 2

Volg de onderstaande stappen om de betaal App en de pinpaslezer Xengo te activeren:

–          Laad de XENGO op met de USB-lader tot de LED groen wordt

–          Schakel de XENGO aan via de aan/uit knop

–          Laat de Xengo helemaal opstarten,

–          Toets de knop in met de gele pijl < en selecteer optie 1 ‘gegevensdrager of databearer’

–          Voer de SUPERVISOR code ‘8497’ in en druk op groene knop ‘0’.

–          Ga op je smartphone of tablet naar ‘Instellingen’ en ‘Bluetooth’, druk op ‘Apparaten zoeken’ en selecteer ‘XENGO’

–          Op je smartphone of tablet verschijnt een bericht met een code. Voer op de XENGO de code in en druk op ‘OK’. Zodra de koppeling succesvol is, vermeldt de display ‘Klaar’

–          Ga naar de Appstore (iOS) of Google Play Store (Android) en download de

‘XENGO Mobile Pay’ app op je smartphone of tablet.

–          Configureer de ‘XENGO Mobile Pay’ app door de gevraagde velden onder voorkeuren in te vullen. Hier vul je ook de TID en UID code in. Het serienummer staat op de achterkant en zijn de laatste 8 cijfers van de reeks die eindigt op C. De C geef je niet in.

–          De app en pinreader vragen om een software update en dat moet je toestaan. Dit kan even duren.

Je bent nu klaar om je klanten eenvoudig en overal (contactloos-) te laten betalen met pinpas en creditcard.

Ik wil mijn gegevens aanpassen zoals adres en/of iban of mijn abonnement opzeggen:

Stuur een mail naar info@pinmobile.nl en we sturen je het juiste formulier toe en regelen het na retour ontvangst verder met Worldline.

KvK en kopie van je id zijn niet nodig tenzij deze veranderd zijn.

Je kan ons het beste bereiken per mail info@pinmobile.nl of via onderstaande contact formulier. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met je op. Dat is in de meeste gevallen binnen 1 werkdag.

Contact