Klik hier voor directe hulp bij storingen

Wanneer krijg ik mijn omzet uitbetaald?

Worldline betaalt je omzet elke werkdag uit met een vertraging van 3-4 werkdagen.

Wat zijn de kosten voor PinMobile?

De kosten voor PinMobile zijn helder en overzichtelijk. Klik hier voor het overzicht

Hoe werkt PinMobile?

PinMobile werkt heel eenvoudig. Klik hier voor de beschrijving

Inzage in je transacties:

In je online account:

Voor online inzage tot je transactie gegevens ga je naar het extranet van Worldline via onderstaande link (via Firefox voor Windows 10 en internetexplorer en Firefox voor Windows 7):

https://merchant.extranet.be.worldline.com/customers

Stap 1: kies registeren (links en niet als beheerder) en vul alle velden met een * in. Bij identificatie kies je UID en in het veld erachter vul je het UID nummer in en dat nummer staat in je app onder voorkeuren. Het wachtwoord moet minimaal 10 tekens bevatten met minimaal een hoofdletter, kleine letter en een teken;

Stap 2: stuur de aanvraag in en je ontvangt een mailtje ter bevestiging van je aanvraag;

stap 3: wij keuren je account goed en je ontvangt weer een mailtje met de bevestiging.

Voor online inzage ga je weer naar deze url: https://merchant.extranet.be.worldline.com/customers en accepteer je de installatie van het certificaat (als deze gevraagd wordt) dat nodig is om veiling toegang te krijgen.

Na installatie kan je zelf de je transacties inzien onder transacties en selecteren op data.

Met de App:

Je houd overzicht van je transacties door die dagelijks jezelf toe te sturen per e-mail. Dit stel je in bij de App onder ‘transacties’ en selecteer dan ‘dagelijkse transactie’ en geef je e-mail adres in. Nu ontvang je elke dag een bestand met je transactie van de dag ervoor (indien aanwezig).

Installeren Xengo 2 nieuwe versie en contactloos:

Xengo 2

Volg de onderstaande stappen om de betaal App en de pinpaslezer Xengo te activeren:

–          Laad de XENGO op met de USB-lader tot de LED groen wordt

–          Schakel de XENGO aan via de aan/uit knop

–          Laat de Xengo helemaal opstarten,

–          Toets de knop in met de gele pijl < en selecteer optie 1 ‘gegevensdrager of databearer’

–          Voer de SUPERVISOR code ‘8497’ in en druk op groene knop ‘0’.

–          Ga op je smartphone of tablet naar ‘Instellingen’ en ‘Bluetooth’, druk op ‘Apparaten zoeken’ en selecteer ‘XENGO’

–          Op je smartphone of tablet verschijnt een bericht met een code. Voer op de XENGO de code in en druk op ‘OK’. Zodra de koppeling succesvol is, vermeldt de display ‘Klaar’

–          Ga naar de Appstore (iOS) of Google Play Store (Android) en download de

‘XENGO Mobile Pay’ app op je smartphone of tablet.

–          Configureer de ‘XENGO Mobile Pay’ app door de gevraagde velden onder voorkeuren in te vullen. Hier vul je ook de TID en UID code in. Het serienummer staat op de achterkant en zijn de laatste 8 cijfers van de reeks die eindigt op C. De C geef je niet in.

–          De app en pinreader vragen om een software update en dat moet je toestaan. Dit kan even duren.

Je bent nu klaar om je klanten eenvoudig en overal (contactloos-) te laten betalen met pinpas en creditcard.

Bestellen Xengo 2 Pinreader geschikt voor contactloos betalen!

Na een eenvoudige update van de Xengo app kan je vanaf nu ook je klanten contactloos laten betalen met de Xengo 2 pinreader. Dat is een stuk sneller en bij bedragen onder de € 25 hoeft je klant geen pincode in te geven op de pinreader.

Heb je nog de Xengo 1 dan kan je nu met € 50 korting de Xengo 2 pinreader bestellen voor slechts € 49.

Bestel de Xengo 2 pinreader

Ik wil mijn gegevens aanpassen zoals adres en/of iban:

Stuur een mail naar info@pinmobile.nl en we sturen je het juiste formulier toe en regelen het na retour ontvangst verder met Worldline.

KvK en kopie van je id zijn niet nodig tenzij deze veranderd zijn.

Je kan ons het beste bereiken per mail info@pinmobile.nl of via onderstaande contact formulier. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met je op. Dat is in ieder geval dezelfde werkdag.

Contact